2010. május 7., péntek

Avril Lavigne- Think about it

I never wanted to run away from you (Sosem akartam elfutni előled)
I felt real bad, but that was what I did (Rossznak éreztem amit tettem)
I never wanted to, I didn't hear from you (Soha sem akartam, nem hallottam tőlem)
And you weren't there for me so that is what happened. (és nem voltál ott nekem hogy mi történt)

PRE-CHORUS

And I'm not sorry, cause we were boring (nem sajnálom mert unalmasak voltunk)
I'm not ignoring anything (anything) (Nem hagytam figyelmen kívül semmit)

CHORUS

There's only so much I can take ( Ez az egyetlen amit tehetek)
Before I start to doubt it (mielőtt elkezdek kételkedni)
There's only so much I can give (ez az egyetlen amit adhatok)
You should think about it (gondolnod kéne rá)
Yeah, you should think about it (igen, gondolnod kéne rá)

It's time to have my fun, there's no way it's done ( (Itt az idő a szórakozottságomnak, nincs mód megtenni)
"Take it with no regrets" and that is what I'll do (Tedd sajnálattal és azt fogom tenni)
I'll never understand where you were coming from (Sosem fogom megérteni honnan jöttél)
And where did you go? You weren't there for me (hova mentél? nem voltál itt nekem)

PRE-CHORUS

And I'm not sorry, cause we were boring (nem sajnálom mert unalmasak voltunk)
I'm not ignoring anything (anything) (nem hagytam figyelmen kivül semmit)

CHORUS

There's only so much I can take (Ez az egyetlen amit tehetek)
Before I start to doubt it (mielőtt elkezdek kételkedni)
There's only so much I can give (Ez az egyetlen amit adhatok)
You should think about it (Gondolnod kéne rá)
There's only so much we can do (ez az egyetlen amit tehetünk)
Can we do without it? (csinálhatjuk enélkül?)
There's only so much you can say (Ez az egyetlen amit mondhatsz)
Did you forget about it? (elfelejtetted?)
Did you forget about it? (Elfelejtetted?)

I never wanted to run away from you (Sosem akartam elfutni előled)
I felt real bad, but that was what I did (Rossznak éreztem azt amit tettem)

PRE-CHORUS

And I'm not sorry, cause we were boring (nem sajnálom mert unalmasak voltunk)
I'm not ignoring anything (anything) (nem hagytam figyelmen kivül semmit)

CHORUS

There's only so much I can take (ez az egyetlen amit tehetek)
Before I start to doubt it (mielőtt elkezdek kételkedni)
There's only so much I can give (Ez az egyetlen amit adhatok)
You should think about it (Gondolnod kéne rá)
There's only so much we can do (Ez az egyetlen amit tehetünk)
Can we do without it? (csinálhatjuk enélkül?)
There's only so much you can say (Ez az egyetlen amit mondhatsz)
Did you forget about it? (elfelejtetted?)
Did you forget about it? (elfelejtetted?)

I never wanted to run away from you ( Sosem akartam elfutni előled)
I felt real bad, but that was what I did (Rossznak éreztem azt amit tettem)


(Saját fordítás, szóval ha vala rossz akkor szabad szólni:$ :) )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése